Порівняння
Додайте товари для порівняння
Мій WISHLIST
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Purito Seoul

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожчі за назвою
Відображення:

    Південнокорейський бренд косметики Purito заснований в 2018 році з метою створення якісних та ефективних засобів для догляду за шкірою. Purito став зразком збалансованої косметики, яка не тільки піклується про красу, але і про здоров'я шкіри. Цей бренд має репутацію чесної косметики з високоякісними інгредієнтами та натуральними компонентами, що не завдають шкоди шкірі.

Якщо ви шукаєте ефективні засоби для догляду за шкірою, то вам, безумовно, потрібно звернути увагу на південнокорейський бренд Purito. За кілька років існування компанії вона здобула безліч позитивних відгуків і стала відомою по всьому світу.

Що ж робить Purito таким винятковим? Якщо коротко, то все просто: це косметика, яка змінює гру правил гри. Компанія використовує інноваційні технології і натуральні інгредієнти, щоб створювати засоби для догляду за шкірою, які не містять шкідливих речовин. Оскільки бренд ставить на перше місце здоров'я і красу, ви можете бути впевнені, що використання їх продуктів дозволить зберегти природну красу вашої шкіри, не завдаючи їй шкоди.

Серед продуктів Purito можна знайти всі необхідні засоби для догляду за шкірою, включаючи очищувачі, тонери, сироватки, емульсії та креми. Кожен засіб виготовлений з урахуванням різних типів шкіри, що дозволяє кожному клієнту знайти саме те, що йому потрібно.

Зокрема, Purito Centella Green Level Calming Toner - це один з найбільш популярних продуктів бренду. Завдяки екстракту центелли азіатської, гіалуроновій кислоті та іншим натуральним інгредієнтам, цей тонер забезпечує інтенсивний догляд за шкірою, зменшує запалення, покращує тон та текстуру шкіри, зволожує і зміцнює судин. 

 

На початку 2024 року бренд Purito зробив ребрендінг і тепер називається тепер Purito Seoul. 

До доступності, простоти, а також статусів «веган» та сruelty-free додається й нова концепція бренду:

 ▪️ сучасний дизайн косметики
 ▪️ фокус на інгредієнтах з Південної Кореї (наприклад, нові продукти містять центеллу азійську, яка проростає саме в Кореї та має кращі властивості)
 ▪️ вплив корейської культури
 ▪️ приємний сенсорний досвід від текстур
 ▪️ промоцію здорового способу життя
 ▪️ єднання та ще більше залучення спільності.

Поступово ребрендинг торкнеться усіх існуюючих засобів. 
На зараз змінені центельні лінійки (дизайн, незначні зміни в складі): Сentella Green Level та Centella Unscented на Wonder Relief Centella та Wonder Relief Centella Unscented відповідно.

Розгорнути
Вгору