Які питання найчастіше виникають у клієнтів ALOE VERA?

ALOE VERA — Інтернет-магазин діючої доглядової косметики

  • Як проходить консультація?

Ви оплачуєте консультацію тутдалі в «особистому кабінеті» буде файл з інформацією, яку вам потрібно надати. Консультація буде проходити в телеграм , в текстовому форматі. Після консультації для вас буде розроблена персональна схема догляду. І ви отримаєте великий файл, як методичка, де буде все розписано детально, доступно з картинками, а головне описано як користуватися, коли і на яку шкіру наносити засоби. В схемі буде запропоновано декілька варіантів засобів різної цінової категорії.

 

  • Засоби потрібно у вас купувати?

Засоби в більшості підбираємо з асортименту нашого магазину, бо впевненні в їх оригінальності та якості, маємо всі сертифікати. Я зробила все, щоб наш асортимент був в різній ціновій категорії та щоб ви не витрачали час бігаючи по різним магазинам збираючи по крупинках засоби з підбору. Але ми вас не змушуємо, ви можете замовити де хочете(відповідальність за якість лежить на вас). 

 

  • А не можна підібрати засоби без консультації?

У мене тоді питання до вас зустрічне, ви хочете отримати результат чи просто аби було? Радити засоби не знаючи ваш тип, стан шкіри, не знаючи чим користуєтесь, чи є алергія на якість компоненти і тд. це називається «пальцем в небо». Я дію професійно, тільки збираючи анамнез, бо хочу дати вам результат. А просто аби порадити, я не впевнена, що воно вам підійде, тому на себе відповідальність не буду брати! 

 

  • Хіба онлайн можна підібрати догляд, ви ж шкіру не бачите?

Для того щоб підібрати працюючий догляд головне зібрати глибокий анамнез, дізнатися все до крупинок як той «шерлок», що я завжди і роблю. А відгуки і результати дівчат тому підтвердження. Тому немає сенсу витрачати час на офлайн зустрічі, коли все можна зробити онлайн в зручний для вас час.

 

РЕЗУЛЬТАТИ КЛІЄНТІВ ДО/ПІСЛЯ

ПРО ПІДБІР ДОГЛЯДУ ОНЛАЙН

ЗАПИСАТИСЬ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ     "ALL  INCLUSIVE"