Які питання найчастіше виникають у клієнтів ALOE VERA?
-
Як проходить консультація?
Ви оплачуєте консультацію тут, далі в «особистому кабінеті» буде файл з інформацією, яку вам потрібно надати. Консультація буде проходити в телеграм , в текстовому форматі. Після консультації для вас буде розроблена персональна схема догляду. І ви отримаєте великий файл, як методичка, де буде все розписано детально, доступно з картинками, а головне описано як користуватися, коли і на яку шкіру наносити засоби. В схемі буде запропоновано декілька варіантів засобів різної цінової категорії.
-
Засоби потрібно у вас купувати?
Засоби в більшості підбираємо з асортименту нашого магазину, бо впевненні в їх оригінальності та якості, маємо всі сертифікати. Я зробила все, щоб наш асортимент був в різній ціновій категорії та щоб ви не витрачали час бігаючи по різним магазинам збираючи по крупинках засоби з підбору. Але ми вас не змушуємо, ви можете замовити де хочете(відповідальність за якість лежить на вас).
-
А не можна підібрати засоби без консультації?
У мене тоді питання до вас зустрічне, ви хочете отримати результат чи просто аби було? Радити засоби не знаючи ваш тип, стан шкіри, не знаючи чим користуєтесь, чи є алергія на якість компоненти і тд. це називається «пальцем в небо». Я дію професійно, тільки збираючи анамнез, бо хочу дати вам результат. А просто аби порадити, я не впевнена, що воно вам підійде, тому на себе відповідальність не буду брати!
-
Хіба онлайн можна підібрати догляд, ви ж шкіру не бачите?
Для того щоб підібрати працюючий догляд головне зібрати глибокий анамнез, дізнатися все до крупинок як той «шерлок», що я завжди і роблю. А відгуки і результати дівчат тому підтвердження. Тому немає сенсу витрачати час на офлайн зустрічі, коли все можна зробити онлайн в зручний для вас час.